ח"כ מתן כהנא: "צריך רפורמה מבלי לקרוע את העם"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מתן כהנא: "צריך רפורמה מבלי לקרוע את העם"

    ח"כ מתן כהנא ב"מהדורה המרכזית": "חייבים רפורמה עמוקה במערכת המשפט, לתקן את האיזונים המופרים בין המערכת הפוליטית והמשפט. כאנשים ימניים ודתיים האם נעביר את כל התיסכול של 30 שנה לצד השני? ראש הממשלה יכול לעצור את החקיקה ולבוא למשא ומתן. זו אבירות של מנצחים"

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "חייבים רפורמה עמוקה במערכת המשפט, לתקן את האיזונים המופרים בין המערכת הפוליטית והמשפט. כאנשים ימניים ודתיים האם נעביר את כל התיסכול של 30 שנה לצד השני? גם אני רוצה משפט יותר שמרני, פחות אקטיביסטי, אבל ככה נקרע את העם. אפשר לעשות רפורמה בלי לקרוע את העם"

    "בממשלה הקודמת, נגיד בנושא הגיור. רציתי לעשות מהלך בגיור שרבני עיר יגיירו, אבל ההסכם הקואליציוני לא מומש, ראיתי שזה קורע את העם. תהיה כאן התנגשות חוקתית. יכול להיות שהממשלה תגיד דבר אחד לרמטכ"ל ובית המשפט יגיד אחרת. האשם הוא ראש הממשלה, הוא יכול לעצור את החקיקה ולבוא למשא ומתן. זו אבירות של מנצחים".

    ח"כ כהנא הוסיף כי "האמירה של ליברמן מזעזעת. אנשים לא מבינים מה הערך של לימוד התורה וכמה זה קשה ותובעני, כל שזה תלוי בי, יהיו לעד אנשים שתורתם אומנותם ובתי דין רבניים".

    האזינו לראיון המלא והאמוציונלי:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני חושש יותר מאנשים שקרנים וצבועים מרשעים על אחת כמה וכמה מאחד שחפץ בהמוווווווווון כסף וכיסא וחבר טוב טוב טוב (תומר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה / לא לחינם אלך החזרזיר אצל העורב) ומתואם בכל דיבור ומעשה אם בנטטון שקרנון ומעניין שהיה על כס השלטון לא מצמץ לכיווננו ולא פעל בנושא